lördag 6 september 2008

Städat...

...har jag nu gjort i min lilla scraphörna, så skönt det var, fanns massa saker som jag inte använde o bara tog massa plats, så nu har jag plötsligt massa utrymme... :) Så nu kanske jag får lite inspiration igen o kan scrappa lite, det har varit lite dåligt med det den sista tiden, iofs så har jag ju en ny hobby nu oxå... fotografering o det har nog tagit lite av scraptiden, men jag ska nog få till det så jag har tid med bägge... :)

Så är det ju mässa imorgon igen, där får man nog massa inspiration o det är ju alltid roligt med nya saker... ska bli väldigt kul!!!!



Såhär blev min "nya" scraphörna!!

4 kommentarer:

Lena50 sa...

Men så fint det blev...jag är så avis på alla som har en scrapphörna...det VILL jag oxå ha!!!men jag har ju ingen händig i familjen som kan fixa till lite hyllor...kunde kanske ha den där jag har skrivbordet.
Ja, nu hoppas jag du kommer igång igen...det har ju jag gjort, och fotografering och scrapping, går ju hand i hand!!!

Anki sa...

Visst är det skönt att få ordning på sina scrapsaker!
Har du något smart förvaringstisp kikar jag gärna på en närbild? :)

Nu ska jag kika vidare hos dig!

My sa...

ja, nu blev det en fin liten hörna:D Ha så kul på mässan imorgon:D

ankiann sa...

Vad fint du fixat din hörna! Jag tror att det är bra för inspirationen :)