fredag 12 september 2008

Fredag!! :)

Japp idag är det fredag... gôtt!!! O imorgon blir det kalas!! Ska bli kul o lära ju ha fullt upp imorgon!! :) Idag har jag jobbat i svenljunga, men gick lite tidigare för jag skulle till veterinären men Lakris. O det gick väl som det brukar, antibiotika o massa hundralappar fattigare. Fick även köpa ett foder för 750 spänn, för att sedan kunna utesluta eller konstatera foderallergi, för veterinären trodde att det är någon forma av allergi, antingen foder eller något i omgivningen. Så det blir väl till att försöka utreda det framöver o det kommer nog ta lite tid o ännu mera pengar...

Igår kväll när jag var ute med Lakris så såg jag månen o det såg bara så häftigt ut så jag var tvungen att in o hämta kamera o stativ o fota lite, blev väl inte riktigt så bra som jag hoppades, men de blev rätt coola ändå!! :)

2 kommentarer:

Lena50 sa...

Men du min skapare....VILLKA LÄCKRA BILDER...WOW; WOW, WOW...super.
Hoppas verkligen att det blir bättre och att det visar sig vad det är Lakris är känslig mot.
Hon är ju så go och fin Lakris.
Vad kul det ska bli imorn:) kram

Unknown sa...

oj...vilka bilder!!!!