måndag 18 augusti 2008

Fotat lite...

Idag efter jobbet så åkte jag till Kicki lite, vi fikade, pratade hade det trevligt :) Sen gav vi oss ut med kameran som jag hade med mig... det blev några kort, det är ju så kul att fota :) Kicki tog lite oxå o det var ju trevligt att vara med på bild lite oxå, jag brukar ju vara bakom kameran annars... Det var lite kul med att vara fota någon annanstans än här hemma för här har man ju redan tagit på allt... haha. En mycket kul o trevlig eftermiddag blev det iaf!!!
Anders jobbar kväll denna vecka så det blir ensamt på kvällarna nu... Kanske kan bli lite mer datortid då :)









3 kommentarer:

My sa...

ur coola kort, jag e inte alls avundjuk på din kamera(!) Ironisk), jag har min lilla lätta:P haha men jag e nöjd med min med.)

Lotta sa...

Vilka fina foton.....kul att fota på lite andra ställen.....(jag är inte heller alls avis på din kamera...):)

Lena50 sa...

Villka fina foton, gillar den med kedja, ja alla är fina :)