måndag 7 juli 2008

Kort + LO till bloggpartyt

Först här är kortet jag gjorde till Lotta till hennes födelsedag. Kände för att göra nåt annat än det vanliga kortet, så jag hittade detta på Scrappiz o tänkte att det kunde ju vara kul! Blev faktiskt riktigt nöjd, men man skulle ju haft en symaskin så man kunde sy ihop det istället för att häfta, men man tager vad man haver!!

Sen är det en LO som jag kämpat med några dagar, men blev ändå inte helt nöjd med den, ångrar väldigt att jag gjorde prickarna till ö:na svarta, men gjort är ju gjort, ska kanske försöka fixa till det på nåt sätt... men hur?? hmmmm Men i övrigt tycker jag den är fin, är väldigt nöjd med blomcirkeln!!



5 kommentarer:

Lena50 sa...

WOW, WOW,WOW, WOW,WOW....det var nog en av dom finaste Lo jag sett, hur fin som helst, sååå fint med blommorna, och fåglarna, jag är mållös. GRATTIS oxå till den nya, fina kameran, den är du värd, nu kommer du att ta ännu bättre kort :) och dom va ju fina innan...

Lotta sa...

VRÅLSNYGG!!!!! Blommorna, färgerna och hela upplägget är grymt! Shit vad snygg den är!

Lotta sa...

Glömde ju säga tack för det fina kortet åxå......blev så tagen av den fina LOen att jag glömde kortet......men kortet är jättefint åxå:)Kul med ett annart format:)

Anonym sa...

UNDERBAR är bara förnamnet på din LO!!!sååå snygg! Kul att du ville vara med!

My sa...

Men asså, den e verkligen asSNYYYYYYYYYYYYYYYGGG!
Fattar inte att du inte blev helt nöjd över den??
Jag tycker inte att du gjorde fel med prickarna över Ö:na:)
Den e verkligen fin!