måndag 7 april 2008

En så strulig kväll....

Vilken strulig kväll det har varit... Har jobbat idag och slutar kl 18 och på måndagar så tränar jag box som börjar kvart i sju, så jag har alltid lite bråttom på måndagar. När jag slutade så skulle jag först hem till mamma o lämna av lite mjölk och en GT och när jag sen skulle åka därifrån så startade inte bilen, stendöd, den har gjort så innan. Så det var bara att ringa till Anders som kom o hjälpte mig så den startade och så snabbt hem!! O hemma sen så hade vi ingen ström... såå irriterande, fanns ju liksom ingen anledning till strömavbrott, så det var att snabbt byta om o slänga ner handduk o så så jag kunde åka hem till mamma o duscha efteråt... så krångligt allt blir ibland, men nu är strömmen tillbaka o allt är frid o fröjd.

O oj så jobbigt det var på boxen idag!!! MEN vad roligt!!!! Är helt slut nu o skakar i hela kroppen :) Så nu ska jag faktiskt krypa till kojs o glo lite på tv!!! Natti Natti!!!

1 kommentar:

Lena50 sa...

Lilla gumman...så stressigt...men du kunde ju tagit min bil!!!
Sov nu gott, det kan du behöva!!!=)