onsdag 25 juni 2008

Nr 1 på min inköpslista...

Här är kameran som jag ska köpa... har nästan bestämt mig iaf... den verkar bra. Ska fundera lite till, men det blir nog denna o jag vet inte hur länge jag orkar vänta, dröjer säkert inte så länge innan jag köper denna underbara sak... så kul det ska bli... haha.
Det är mest objektiven som jag fundera på.. men jag tror att jag skippar kitobjektiven och köper ett mer allround objektiv så man inte behöver byta objektiv beroende på vad man ska fota, tror jag verkar smidigt, kvaliten kanske blir lite sämre, men inget som en väldig nybörjare som jag bryr mig om o dessutom så har den fått bra recentioner, så det får nog bli så...
Läääängtar!!!!!!!




2 kommentarer:

Lena50 sa...

Ser ju riktigt läcker ut...vi står här och är såååå avis, jag, My och Emelie...så orättvist det är i världen, hehe....varför ska jag vara sååå pank....:(

Lotta sa...

Men jag vill ju åxå ha en sån.......fy bubblan vad avis jag är...Hur ska jag få min karl att fatta att man inte kan leva utan en sån här...hmmm......MEN smart om du köper en före mig, så kan du lista ut hur allt funkar så du kan förklara det för mig sen en gång.....När min karl då har fattat att man måste ha en sån här i livet:)