onsdag 4 juni 2008

Hej!!!

Nu var det längesedan jag var här inne och skrev något. Inte något scrappande har det blivit sedan sist heller. Det är ju så fint väder så man vill ju inte vara inne, är ute och går istället på kvällarna, känner mig riktigt duktig, en timme om dagen och nu även med stavar och tyngder på fötterna. Har köpt ett koppel till Lakris som jag kan fästa runt midjan, jättebra när jag går med stavar de gånger inte Anders är med ute och går.
Vet ni vad vi har gjort mer!? Jag och Anders har beställt en bussresa med kryssning till Tallin med VikingLines Cinderella :) Ska bli otroligt roligt; "bara" tre dagar, men när man har hund så kan man inte vara borta så länge. Den 29/6 åker vi :)
Nu ska jag in i duschen innan jag går o lägger mig!!

1 kommentar:

Lena50 sa...

Du är så duktig...med dina promenader, och det ger resultat :D Ska bli kul att scrappa lite med dig, jag är ju inte så bra på kort....