tisdag 20 maj 2008

Kväll igen...

... jösses vad dagarna går fort! Imorgon börjar veckan på läkarstationen. Idag har jag jobbat i affären. När jag kom hem så åt jag lite, tittade lite på TV o sen gick jag min dagliga kvällspromenad... har nog i stort sett varit ute o gått varje dag nu, det känns ju så skönt när man kommer hem efter promenaden... man känner sig så duktig... haha. Sitter här själv ikväll igen, Anders jobbar kväll denna vecka o är inte hemma förrän kl 12 inatt... då ska jag förhoppningsvis sova innan, för ska ju upp tidigt imorgon, men det är inte säkert att jag gör det... haha O Anders, för jag antar att du läser detta på jobbet... JAG ÄLSKAR DIG!!!!!! Nu ska jag nog sätta mig o scrappa lite innan jag ska krypa till kojs!!!


2 kommentarer:

Lotta sa...

Åhh, vad gulligt skrivet.....Tänkt vad glad "lille" Anders blir när han läser detta på jobbet:)

Lena50 sa...

Hehe...så rart, ni är då för gulliga, nu går kvällen fortare för Anders när han läser detta ;) Du är duktig med din promenader...heja på!!!!!!
ha en bra vecka på läkarstationen!!!