torsdag 27 mars 2008

Några LO:s

Här kommer några nygjorda LO:er:


Ännu en till CC:n, men den blev bort tagen, det skulle vara en svart/vit LO o antagligen så var blommorna inte tillräckligt enligt reglerna. Synd för denna blev bra tycker jag, inte för jag skulle vunnit, men kul att fått vara med :( jaja, inte nåt att vara ledsen över... Nästan första gången tror jag som jag inte använt CS som grund...




Denna blev cool tycker jag själv :) Det är sambon som har tagit bilderna på nyårsafton, så häftiga, tacksamma att scrappa om, för de är ju så effektfulla. Även denna ett bidrag till CC:n i helgen.




En LO till CC:n som hölls i helgen (22,23,24 mars) Tycker verkligen om dessa kort, action bilder är så kul att scrappa om. Blev väl sådär nöjd med resultatet, men det får väl duga :)




Detta är en sida till mitt lilla BoM med de bilderna jag var och tog på The Studio i gbg i november förra året. Så kul det var att at de bilderna o såå kul det är att scrappa om dem. Synd det var så dyrt annars hade man gjort om det, att ta korten alltså :) Denna är jag rätt så nöjd med, det gick snabbt att göra den o det var kul att scrappa om...

Risa o rosa gärna!!!!!

Inga kommentarer: