lördag 29 mars 2008

Gjorde jag "rätt" eller "fel"!?

En LO jag gjorde på en liten scrapträff som min syster hade för någon vecka sedan. Blev grymt nöjd faktiskt!!! Men skulle vilja veta era åsikter om jag gjorde "rätt" eller "fel" när jag satte dit de blomringarna som är nertill på LO:en!?!? För min syster tyckte absolut att det blev bäst med ringarna medan min mamma tyckte det var mycket bättre utan. Jag tyckte det var lite tomt där så jag satte dit dem, men vore kul att veta andras åsikter...!!! Man kanske lär sig något till nästa LO :)



8 kommentarer:

Carola sa...

Jag tycker inte att de behövs. Snyggt utan dom. Men om du verkligen vill ha med dem, prova flytta dem lite till höger tex.

Kramiz

Lotta sa...

Jo, jag tycker att dom ska vara där:) Snygg LO!

Marie sa...

jag tycker också att de ska vara där, annars skulle den övre delen av layouten kännas alldeles för tung mot den undre enfärgade. Supersnyggt!

Julia sa...

Jag hade nog varit utan dem men flyttat ner det hela en bit :)

Anonym sa...

Jag hade inte haft några ringar =)Smaken är ju så olika och ingen har ju rätt eller fel man ska göra som man själv tycker!


www.annag.blogg.se

Mamapuh sa...

Absolut tycker jag att de ska vara där.

Anonym sa...

Jag tycker inte dom ska vara där...det är en jättefin LO....så fin bild....och så lugn LO....med ringarna så blir det ett orosmoment, men som sagt...smaken är olika och alla tycker olika....

My sa...

Jag tycker att dom ska vara där helt klart:)