tisdag 3 februari 2009

Uppdatering!!

Hej på er!!! Ja nu var det längesedan jag uppdaterade här... har inte blivit av bara, har en del annat o stå i, vi håller nu på o packar för fullt, för nästa helg så ska vi äntligen flytta :) Men det är ju en del att göra innan, att man har så mycket att packa är ju ofattbart, tar ju aldrig slut.. haha. Idag så har jag packat ner alla mina scrapsaker, så nu är det helt tomt i min lilla höra, bara datorn kvar i stort sett :) Men jag tror ändå inte att jag skulle haft någon ro att sitta ner o scrappa innan vi flyttar, så det är ju bara skönt att ha det packat, för alla ska ju med.. o det som är gjort är gjort.

Bilderna är från i söndags då vi hela familjen (nästan) var nere vid Holsjön o fotograferade, det var en helt underbar dag, solen sken o det var sådär lagom kallt :) Jättehärligt, har ju fått tillbaka min kamera nu efter andra gången som den har varit inne för lagning. Och Lotta har ganska nyss köpt sin systemkamera, så det var kul att vara ute i det fina vädret o fota lite :)










2 kommentarer:

Lotta sa...

Härliga foton, gillar den sista på hundarna:)
Ja det är kul att fota, nu får vi invänta lite mer vårväder så det finns lite mer kul att fota;) Då får vi ge oss ut på en fotorunda:)

Lena50 sa...

Åh, så fina kort...är det din kamera som är så bra...eller är du en mästare på att fota!? :)
Ja, så skönt att ni äntligen ska flytta :)